lemonseo

ساخت وبلاگ

کشک زرد سیستانی یکی از غذاهای بسیار لذیذ ومقوی سیستانی میباشد.غذایی کاملا سنتی واختصاصی سیستانیان؛غذای کشک زرد تقریبا مانند غذاهای آماده میباشد چراکه زحمات اصلی آن را قبلا خانم های کدبانوی سیستانی کشیده اند.

کشک زرد (کشک زابلی) : مخلوطی تخمیر و خشك شده از بلغور گندم، ادویه، زرد چوبه و دوغ است . این مجموعه را به مدت یک هفته الی ده روز در کیسة نخی می‌گذارند، سپس آن را درآورده و پس از ورزدادن، پودر می‌کنند.

کشک زابلی به صورت یک غذای کامل و مقوی در مدت کوتاهی طبخ می‌شود. برای مصرف، مقداری ازآن را با روغن و پیاز سرخ می کنند، سپس رویش آب می ریزند و می گذارند تا بجوشد .

مواد لازم برای تهیه کشک زرد :

((خود پودر کشک زرد که درتهیه غذا ی کشک زرد استفاده میشود)): گندم – سیر – دوغ – ادویه مخصوص كشك زرد ) و ادویه جات مخصوص كشك زرد سیستان ::.((برای تهیه خودپودر کشک زرد)) تخم گشنیز – تخم شوید ( شوتك ) – فلفل – زیره – رازیانه ( بادیو ) – زردچوبه )

lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 241 تاريخ : يکشنبه 22 دی 1398 ساعت: 1:53

ژئوممبران-pvc

ورق ژئوممبران PVC نرم یا پلی وینیل کلراید از پر مصرف ترین انواع ژئوممبران برای آب بندی سازه های زیرزمینی هستند. ورق ژئوممبران pvc با ترکیب افزودنی های ویژه و نرم کننده ها به فرمول ورق PVC تبدیل می شود. ورق ژئوممبران پی وی سی به خاطر خاصیت شیمیایی و مکانیکی ای که دارد، و همچنین مقاومت کششی عالی و انعطاف پذیری بسیار، کاربردهای زیادی دارد.
از جمله موارد استفاده ژئوممبرین PVC می توان به آب بندی
• ایستگاه های مترو، تونل های جاده ای، شهری، راه آهن، مترو
• گودها و فونداسیون ساختمان ها
• زیر گذرها
• بام سبز (روف گاردن)
• چاله های آسانسور
پشت بام اشاره کرد.
مزیت مهم ژئوممبران pvc نسبت به ژئوممبران HDPE انعطاف پذیری بالای آن است که باعث می شود در سطوح ناهموار قابل اجرا باشد. این نوع ژئوممبران در دو رنگ سیاه و سفید و در 2 نوع تک لایه و دو لایه تولید می شوند.
جوش پذیری بسیار عالی توسط دستگاه های دستی و خودکار، نرمی فوق العاده، ایجاد نشدن ترک تنشی، مقاومت مناسب در مقابل اکسیداسیون خاک، مقاومت بسیار خوب در مقابل Punching، زیاد شدن طول مناسب هنگام تزریق بتن با شکل و عوارض سازه و … باعث شده اند تا ژئوممبران به کالایی قابل اتکا در مصارف ژئوتکنیک تبدیل شود.

گروه مهندسی آرتا وارد کننده محصولات ژئوممبرین PVC می باشد. ژئوممبران pvc ارائه شده در این شرکت، دارای مقاومت مکانیکی منحصر به فرد است و در مقابل اشعه UV بسیار مقاوم است. شما مشتریان گرامی می توانید برای سفارش این محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی های آن از طریق شماره تلفن 09128650229 با کارشناسان آرتا در تماس باشید.

lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : انواع ژئوممبران, ژئوممبران pvc, ژئوممبرین pvc, نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت: 2:36